Priorytetowym celem firmy MAXSTAL Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie jest stałe spełnianie wymagań Klientów poprzez osiągnięcie i utrzymanie wysokiego poziomu jakości produkcji i sprzedaży wyrobów stalowych, wykonawstwa wypałek laserowych oraz usług z zakresu obróbki mechanicznej stali.
Dążeniem firmy MAXSTAL Sp. z o. o. w zakresie Polityki Jakości wśród obecnych i potencjalnych klientów jest ugruntowanie mocnej pozycji na rynku, jako pewnego partnera handlowego dbającego o swoich Klientów. Wśród firm konkurencyjnych chcemy być zawsze w czołówce, mając tym samym opinię wyspecjalizowanego dostawcy.
Utrzymanie odpowiedniej jakości oferowanych wyrobów i świadczonych usług oraz wprowadzanie Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015 pozwoli Prezesowi Zarządu kierować firmą w nowoczesny sposób, konkurować z firmami działającymi na rynku krajowym i zagranicznym, pozwoli także spełniać wszystkie inne stawiane cele do realizacji.
Naszym celem jest:
- osiąganie zadowolenia Klientów i zdobycie ich trwałego zaufania,
- produkcja i świadczenie usług wysokojakościowych, spełniających wymagania Klientów,
- ciągłe umacnianie pozycji na rynku,
- stałe podnoszenie poziomu wyposażenia i stanu zaplecza technicznego,
- zwiększenie konkurencyjności,
- zwiększenie wyniku finansowego.
Założone cele osiągamy poprzez:
- spełnienie wymagań prawnych i ustawowych,
- strategię ciągłego wzrostu poziomu jakości, asortymentu wyrobów i usług,
- zaopatrywanie się u sprawdzonych dostawców,
- nieustanny przegląd procesów przebiegający w naszej firmie oraz ich doskonalenie,
- okresową ocenę skuteczności i efektywności przyjętej Polityki oraz założonych celów, jak też całego Systemu Zarządzania Jakością,
- sprawną i terminową realizację zamówień,
- stały monitoring rynku oraz fachową, rzetelną obsługę i indywidualne podejście do każdego Klienta,
- obniżkę kosztów własnych oraz wzrost dochodów z działalności firmy w połączeniu ze wzrostem wydajności pracy,
- ciągłe podnoszenie kwalifikacji naszego personelu,
- poprawę organizacji pracy,
- badanie satysfakcji i poziomu zadowolenia Klientów.
Gwarancją osiągnięcia założonych celów jest świadomość Prezesa Zarządu i pracowników firmy o konieczności stałego doskonalenia skuteczności wszystkich procesów ukierunkowanych na uzyskanie satysfakcji naszych Klientów, wynikającej z zaspokojenia ich potrzeb oraz spełniania wymagań normy PN – EN ISO 9001:2015.
Potwierdzeniem realizacji Polityki jakości są uzyskane certyfikaty:
– PN – EN ISO 9001:2015 certyfikat do pobrania tutaj
– Ceryfikat Systemu Zarządzania Jakością – kopia certyfikatu do pobrania tutaj