Priorytetowym celem firmy MAXSTAL Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie jest stałe spełnianie wymagań Klientów poprzez osiągnięcie i utrzymanie wysokiego poziomu jakości produkcji i sprzedaży wyrobów stalowych, wykonawstwa wypałek laserowych oraz usług z zakresu obróbki mechanicznej stali.

 

Dążeniem firmy MAXSTAL Sp. z o. o. w zakresie Polityki Jakości wśród obecnych i potencjalnych klientów jest ugruntowanie mocnej pozycji na rynku, jako pewnego partnera handlowego dbającego o swoich Klientów. Wśród firm konkurencyjnych chcemy być zawsze w czołówce, mając tym samym opinię wyspecjalizowanego dostawcy.

 

Utrzymanie odpowiedniej jakości oferowanych wyrobów i świadczonych usług oraz wprowadzanie Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2009 pozwoli Prezesowi Zarządu kierować firmą w nowoczesny sposób, konkurować z firmami działającymi na rynku krajowym i zagranicznym, pozwoli także spełniać wszystkie inne stawiane cele do realizacji. 

 

Naszym celem jest:

  • osiąganie zadowolenia Klientów i zdobycie ich trwałego zaufania,
  • produkcja i świadczenie usług wysokojakościowych, spełniających wymagania Klientów,
  • ciągłe umacnianie pozycji na rynku,
  • stałe podnoszenie poziomu wyposażenia i stanu zaplecza technicznego,
  • zwiększenie konkurencyjności,
  • zwiększenie wyniku finansowego. 

 

Założone cele osiągamy poprzez:

  • spełnienie wymagań prawnych i ustawowych, 
  • strategię ciągłego wzrostu poziomu jakości, asortymentu wyrobów i usług,
  • zaopatrywanie się u sprawdzonych dostawców,
  • nieustanny przegląd procesów przebiegający w naszej firmie oraz ich doskonalenie,
  • okresową ocenę skuteczności i efektywności przyjętej Polityki oraz założonych celów, jak też całego Systemu Zarządzania Jakością,
  • sprawną i terminową realizację zamówień,
  • stały monitoring rynku oraz fachową, rzetelną obsługę i indywidualne podejście do każdego Klienta,
  • obniżkę kosztów własnych oraz wzrost dochodów z działalności firmy w połączeniu ze wzrostem wydajności pracy,
  • ciągłe podnoszenie kwalifikacji naszego personelu,
  • poprawę organizacji pracy,
  • badanie satysfakcji i poziomu zadowolenia Klientów.

 

Gwarancją osiągnięcia założonych celów jest świadomość Prezesa Zarządu i pracowników firmy o konieczności stałego doskonalenia skuteczności wszystkich procesów ukierunkowanych na uzyskanie satysfakcji naszych Klientów, wynikającej z zaspokojenia ich potrzeb oraz spełniania wymagań normy PN – EN ISO 9001:2009. 

 

Potwierdzeniem realizacji Polityki jakości są uzyskane certyfikaty:

 

– PN – EN ISO 9001:2009    certyfikat do pobrania tutaj 

– Ceryfikat Systemu Zarządzania Jakością   – kopia certyfikatu do pobrania tutaj